سیاست بازپرداخت و بازگشت

این یک صفحه نمونه است.

نمای کلی

خط مشی بازپرداخت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده باشد و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده‌اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

چند نوع کالا از بازگرداندن معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

  • کارت های هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی موارد بهداشتی و مراقبت شخصی

برای تکمیل بازگشت شما، به رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.

لطفاً خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.

موقعیت‌های خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می‌شود:

  • کتاب با نشانه های آشکار استفاده
  • CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
  • هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده است یا قطعاتی از دست رفته است.
  • هر موردی بیش از 30 روز پس از تحویل بازگردانده شد

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم که به شما اطلاع می دهد کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تأیید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی‌تان در چند روز معین اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا مفقود

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده‌اید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.

اقلام فروش

فقط اقلامی با قیمت معمولی قابل بازپرداخت هستند. موارد فروش قابل بازپرداخت نیستند.

مبادلات

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. اگر نیاز به تعویض آن با همان کالا دارید، لطفاً به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس زیر ارسال کنید: {physical address}

هدایا

اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده است، اعتبار هدیه به ارزش بازگشت خود دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، یک گواهی هدیه برای شما پست می شود.

اگر کالا هنگام خرید به‌عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده بود، یا هدیه‌دهنده سفارش را برای خود ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود. /p>

برگرداندن حمل و نقل

برای بازگرداندن محصول خود، لطفاً محصول خود را به این آدرس ارسال کنید: {physical address}.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالای خود خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

این یک صفحه نمونه است.

نمای کلی

خط مشی بازپرداخت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده باشد و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده‌اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

چند نوع کالا از بازگرداندن معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

  • کارت های هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی موارد بهداشتی و مراقبت شخصی

برای تکمیل بازگشت شما، به رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.

لطفاً خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.

موقعیت‌های خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می‌شود:

  • کتاب با نشانه های آشکار استفاده
  • CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
  • هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده است یا قطعاتی از دست رفته است.
  • هر موردی بیش از 30 روز پس از تحویل بازگردانده شد

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم که به شما اطلاع می دهد کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تأیید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی‌تان در چند روز معین اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا مفقود

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده‌اید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.

اقلام فروش

فقط اقلامی با قیمت معمولی قابل بازپرداخت هستند. موارد فروش قابل بازپرداخت نیستند.

مبادلات

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. اگر نیاز به تعویض آن با همان کالا دارید، لطفاً به ما ایمیلی به آدرس {email address} ارسال کنید و کالای خود را به آدرس زیر ارسال کنید: {physical address}

هدایا

اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده است، اعتبار هدیه به ارزش بازگشت خود دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، یک گواهی هدیه برای شما پست می شود.

اگر کالا هنگام خرید به‌عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده بود، یا هدیه‌دهنده سفارش را برای خود ارسال کرده بود تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود. /p>

برگرداندن حمل و نقل

برای بازگرداندن محصول خود، لطفاً محصول خود را به این آدرس ارسال کنید: {physical address}.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالای خود خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که محصول مبادله شده به دست شما برسد متفاوت باشد.

اگر کالاهای گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل ردیابی یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

به کمک نیاز دارید؟